Uppe med tuppen

Somnade rätt sent igår och vaknade vid 8 imorse och kunde inte somna om. Idag står banken på schemat. Har inte lyckats lämna in mynten än så idag ska jag få det gjort. Sen tänkte jag åka till barkarby och titta på möbler. Inte hittat en soffa som fallit mig i smaken än. Sen kanske jag åker till täby och tittar i en sängbutik jag har hittat på nätet. Vill ha en kontinentalsäng med förvaring i. Har hittat en jättefin säng som jag föll för direkt men står inga priser och dessutom vill man ju provligga i den innan man köper! 
 
Så jag har lite att göra idag men mest roliga saker. Men först banken! 
 
Den 11e augusti var det 2 år sen jag fick hem Molly. Tiden bara springer iväg <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0