Sista semesterdagen

Har mått som vanligt ikväll. Åt en supergod sallad till middag med avocado och sparris till. Testade en ny dressing som jag köpte i Köpenhamn som var riktigt god. 
 
Imorgon börjar alla i familjen jobba igen. Utom jag för mitt första pass är på onsdag. Och då "mjukstartar" jag med 5 nattpass på rad wihoo! Jag längtar faktiskt, känner mig nöjd med min semester och vill tillbaka till rutinerna igen. Så idag är det min sista semesterdag och fram till onsdag är jag bara vanligt ledig. 
 
Så nu ska jag titta på serier och gosa ner mig i min nybäddade säng. Har duschat och bäddat rent sängen efter kalaset inatt.. Så hoppas på en bra natt nu annars vet jag inte vad som är fel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0