Ny vecka, nya tag

Då var snart min långledighet slut. Och snart börjar min 50 timmars vecka. Men jag är taggad, ska kolla i personalpärmen om det finns några extrapass att ta. Blev så sjuuukt taggad på att jobba ännu mer nu efter mitt lönesamtal. Alla vet att lönerna suger inom vården men det min chef erbjöd mig vart jag helt chokad över. Detta betyder att jag blir kvar på neo ett bra tag till. Väldigt glad över detta! 
 
Nu är det bara 3 månader kvar tills jag flyttar in så innan inflytten i november så har jag proppat in väldigt många pass. Så jag kan vara ledig lite extra när jag får lägenheten och sen i december när julen närmar sig. Så det blir inga fler långledigheter nu fram till november. Men jag är sååå taggad! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0