Möte med JM

Vart pizza hut buffe idag med Linda och Deniz. Sen blev det en cykeltur med Molly för att hämta ut sensorerna och sen en promenad på det. Så nu sover Mollsan gott bredvid mig.
 
Men då var det dags för nästa steg med lägenheten. Imorgon på kvällen är det möte med bland annat JM och min mäklare. Ska prata om vad som händer på inträdesdagen, slutbesiktning osv. Så direkt efter mötet så måste jag åka till jobbet. Och innan allt detta så måste jag till banken och lämna in mynt.. Klumpiga jag hade en hel påse med mynt undangömt av någon anledning så måste skynda att lämna in dem på banken. Och till sist så ska jag komma igång med min freestyle libre imorgon. Motivationen är fortfarande kvar så nu kör vi!
 
Så de ska jag pyssla med imorgon. Men först! Sova ut! Det är A och O när man ska jobba natt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0