Marmor i mitt hjärta

De flesta vet nog att jag älskar marmor. Har tittat på ett barbord i marmor i flera veckor nu. Jag VILL beställa den på en gång. Jag är tokkär och kan inte tänka mig något annat matbord. MEN.. Har ju kollat runt hur man sköter själva marmorn och tydligen måste man sköta om den väldigt mycket. Spiller du vin, kolsyra, citron osv på bordet och inte torkar bort det på en gång så blir det märken som inte går bort. Och marmor är inte direkt billigt. Jag är ute efter äkta marmor och det kostar.. 
 
Här är bordet jag har tittat på hur länge som helst. Velar mellan svarta eller vita ben men marmorn ska vara vit. Sen ska jag inte ha dessa stolar till, har hittat några andra fina. 
Men bara marmor bordet kostar 8.900kr haha.. Värt det eller inte?? Kommer man orka underhålla det så ofta som man måste göra?? Åhhh vad jobbigt! haha.. 
 
Vikens Hantverkeri - Strandlyckevägen Barbord 120x60 www.vikenshantverkeri.se - Miljöbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0