Lördag

Idag har jag varit i arninge och tittat i möbelbutiken. Hittade inga soffor som tilltalade mig men hittade en tv bänk som föll mig i smaken men den var för dyr. Den var vit och sen hade den en marmor skiva. Men 30.000 för en tv bänk är lite för dyrt. Annars hittade jag ett par skor på rean, aja baja har alldeles för mycket skor. Men limegröna, sköna nike skor på rean kunde jag inte låta bli. 
 
Har fått mina presenter från Jesper också. Fick kryddor från malta som jag önskade. Både salt från ön och sen en annan krydda i en fin burk. 
 
Ikväll har jag myst framför friidrott tycker det är riktigt roligt att titta på. Det var ju Bolts sista lopp och han kom 3a. Så det var roligt att se. 
 
Nu ska jag göra en macka och mysa till serier. The vampire diaries står på tur. Är inne på sista säsongen nu.  
 
Vi hann ingen baby shower för Linda. Han valde att komma ut tidigare. Vi får ha en baby shower fast han har kommit haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0