Lönesamtal

Snart går jag av sista natten och tar långhelg! Varit en pillig natt med ostabila bebisar. Läkaren som jag antar tycker jag har väldigt bra hand om barnen, ville att jag skulle stanna på salen tills bebisen blivit stabil igen. Så absolut, jag satt vid barnet från 21-02. Och visst mådde barnet bättre sen, alla värdena blev bra och bebisen var väldigt nöjd sen. Känns bra att man kan göra skillnad och att läkaren ville att just jag skulle vara där. 

Så nu är jag rätt så trött. Men väldigt nöjd över natten. Så belönade mig själv med pannkakor efter sittningen. 
 
Efter nattpasset vid 07 ska jag ha lönesamtal med min chef. Alltid lika spännande vad hon säger. Sen hem och sova. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0