Jobbhelg

Igår innan nattpasset var jag i barkarby med mamma. Kollade efter sängar och hittade faktiskt en jag gillade. Men grejen är.. På mio finns det en madrass jag vill ha och på en annan affär finns sängen jag vill ha. Så om jag köper det separat så blir det ganska dyrt. Men kanske värt det så man får den madrassen man vill ha. Måste snart bestämma mig eftersom det är beställningsvara på sängen. Samma sak med soffan, beställningsvara så måste verkligen bestämma mig nu. 
Annars hittade jag ett påslakan från Gant på rean som fick följa med mig hem och även en del grejer på mio. Så fina saker! 
 
Annars rullar det på på jobbet. Inatt går jag på natt 2/4. 
En sån här säng hade jag tänkt mig. Inte just den men liknande.
Bildresultat för kontinentalsäng med förvaring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0