Bebis på G

Har precis kommer hem alltså shitt vilken kväll! Har varit på danderyds förlossning med Linda hela kvällen. Hon skulle bara in på en koll pga att hon började få sammandragningar men tillslut hamnade vi på ett rum där det är dags att föda!!! Hon var öppen 5 cm och hade buktande hinnblåsa. Hennes samob var i uppsala så jag var med Linda hela tiden tills han kom. 
Precis innan jag gick hade hon riktiga värkar som kom var 3e minut och lustgasen använde hon flitigt så jag tror absolut att han kommer inatt. Hoppas bara att han slipper neo och får komma hem <3 
 
Tror ni jag kan sova nu?? Aldrig. Kommer stirra på mobilen hela tiden. Har precis tagit med mig Molly ner till mitt rum så ska försöka sova lite i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0