Back to work

Då var det slut på ledigheten och semestern. Känns skönt att komma tillbaka till jobbet, orkar faktiskt inte vara ledig mer haha.. Har gjort allt man kan göra i närheten så känner mig bara rastlös av att vara ledig. Så ikväll kör jag igång med natt 1/5. Spännande att se vilka bebisar vi har, om jag känner igen någon. Skönt att träffa kollegorna igen också. Så det ser jag fram emot! 
 
Igår var jag hela kvällen och natten med Linda på danderyd. Hans billi hade inte rört sig alls så han behövde sola mera och när dom skulle ta prover så lyckades dom inte. Så personalen fick ringa neo och så fick dom komma och sticka lilla Deniz. 
Så jag kom hem inatt vid 03 och hämtade Molly. 
 
Nu ska jag bara mysa hemma. Packa väskan och sen duscha inför work. Försöker memorera alla koderna till dörrarna. Kommer säkert vara lite skakigt i början, är ju ändå 4 veckor sedan jag var på jobbet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0