Tatuering igen

Jag får då aldrig tummen ur röven att ladda över tattoo bilderna på min dator. Men det kommer, har inte glömt det. 
 
Berättade förut att den 3 maj ska jag dit igen och tatuera mig. Men då ska jag inte göra en ny utan, jag ska lägga till lite highlights på min fjäril på min tatuering på vänster låret. Tror det kommer bli grymt fint. Lite nervös för hur det kommer att kännas. Nu blir det ju en tredje sittning på den tatueringen och eftersom andra sittningen gjorde svinont så lär nog en tredje gång kännas också. Highlights gör lite extra ont också. Efter denna ska jag ta det lite lugnt faktiskt. Är egentligen sugen på att göra en till innan sommaren men ska hålla mig lite haha. Får bli till hösten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0