Ny vecka

Då var min jobbhelg över. Men är bara ledig en natt sen jobbar jag 3 nätter igen. Men sen är jag ledig hela påskhelgen så det ser jag fram emot. Päronen är i Finland så när jag jobbar på natten tar Jesper hand om Molly. Guld värt att ha familj som hjälper en så mycket. Mamma och pappa säger att jag inte får ta med mig Molly när jag flyttar sen haha.. Men de kan dem glömma, klarar mig inte en sekund utan Molly. 
 
Imorgon ska jag ha samtal med min diabetesläkare. Har varit och tagit prover igen för att se ifall det blivit bättre med tabletterna. Sen om det är bra väder åker jag nånstans och går promenad med Molly. Stackaren har haft en så tråkig helg. Bara sovit hela dagen med mig när Jesper jobbar.. Så hoppas på bra väder. 
 
Nu ska jag mysa ner mig och titta på serier. Bild på tattoon kommer! Inte hunnit ladda över bilderna än men de kommer! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0