Mysig lördag

Jobbet ringde imorse men jag har ingen ork kvar att jobba nu. Måste vara lite ledig för nästa vecka kör jag 6 nätter.. 
 
Idag har mamma och jag varit i täby och kikat runt lite. Hittade en lampa i koppar på rean som fick följa med mig hem. Alltså mitt rum är kaos. Man kommer knappt in för alla påsar med grejer haha.. 
Nu ska jag strax äta en ny maträtt. Typ lasagne men det innehåller vitt vin och den görs lite annorlunda så ska bli spännande att smaka. Sen åker jag hem till Linda för filmmys. Vi ska se en ny skräckfilm, kommer inte kunna sova inatt haha. Molly följer också med på filmmys. 
 
imorgon ska vi till steninge slott som ligger i märsta. Så mysigt att gå omkring där utomhus och sen kunna gå in och äta och kika runt på övervåningen där dem har massor av tingel tangel grejer. 
 
Mysig helg hitills! 
 
Relaterad bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0