Mer död än levande

Då har jag jobbat klart mina 6 nätter på rad. Trött och sliten är jag men det tar inte slut här.. Är bara ledig en natt sen jobbar jag 4 nätter på rad igen. Och så här kommer det se ut hela maj ungefär. Vet inte varför jag proppade in alla pass i maj..? Men juni är ganska chill och sen är det semester!!! 
 
Idag har jag sovit bort hela fredagen eftersom jag ska jobba imorgon igen så kändes det onödigt att vända tillbaka dygnet. Myst hemma med god mat och lets dance. Lugn och skön fredag. 
 
På tisdag ska jag ju tatuera mig igen, highlights på fjärilen. Kommer somna i tatueringsstolen. Hinner bara hem från jobbet sen ska jag åka kommunalt in till studion så hinner inte sova något i mellan. Haha herregud alltså. 
 
Jaja, nu ska jag äta jordgubbar och se på serier. Hinner aldrig ta igen alla avsnitt när jag jobbar så mycket..
 
Bäst av allt är att få sova med den här bönan en natt <3 Som jag saknat henne! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0