Härligt dag

Varit så fint väder idag så hela familjen har varit ute och hållt på i trädgården. Krattat löv, klippt äppelträden osv. Molly var också med ute och gick runt med långlinan. 
 
Sen träffade vi Tom och Erica. Inte setts på flera månader. Så det var skönt att catcha upp lite. Nu när det börjar bli varmare ute så kommer vi ses mer. Tom har varit dålig och varit inneliggande på djursjukhuset i två omgångar därför vi inte har kunnat ses så mycket. 
Slutligen så åkte jag hem till Linda och myste en stund. 
 
Imorgon är det dags för jobb igen men det känns bra, känner mig mycket piggare nu och taggad på jobb. Kanske är för att om ynka 2 dagar ska jag tatuera mig!! Läääängtar såååå mycket! 
 
Min tokfia! Hon älskar sötpotatis. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0