7 april

Fy vilken hemsk dag. Tror ingen har missat vad som har hänt i stockholm idag.. Så hemskt.. Har sett videos på när lastbilen kör över folk, folk springer i panik, människor som ligger på marken med filtar över sig, nä fy.. Jag var inte där som tur va. Och alla min familj mår bra. Tankarna bara snurrar, tänker på människorna som var där och alla anhöriga. Mamma och pappa skulle åkt till Finland ikväll men alla vägarna till stan var avstängda så det fick skjuta upp sin resa. 
Gjorde ju min tatuering igår i stan och innan jag gjorde den så var jag inne på åhlens i city för att låta tiden gå eftersom jag var för tidig. Vill inte ens tänka ifall det hade hänt då. Usch. 
 
Med allt som har hänt idag har jag inte laddat över bilderna på tattoon än. Så det får bli imorgon. Ska jobba imorgon, bara att åka till Solna känns lite jobbigt men men. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0