Work och tatuering.

På 3 veckor har jag endast varit ledig 2 dagar. Det funkar men känns i kroppen att man börjar bli trött. Ikväll går jag på natt 2/4 sen är jag ledig en natt och så jobbar jag 3 nätter igen. Men efter september så blir det lite lugnare med jobb i alla fall, kan behövas lite ledighet mer än en dag i veckan. 
 
Men nu till något roligt! På fredag, alltså om 3 dagar ska jag tatuera mig igen! Andra sittningen och är lite nervös för hur det kommer kännas. Men är så taggad på att bli klar med tatueringen så jag kan fundera på nästa haha.. Vet redan en till jag vill göra och även vart, ska bara fundera liiiiite till innan jag slår till. Ska fråga om hon har tid att göra en till, i så fall tror jag att det blir två tattoos på fredag hihi..! 
 
Nu ska jag mysa lite innan jobbdags. Har hand om 3 bebisar som knappt har något andningsunderstöd så hoppas på en skön natt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0