Ullared

1600kr var det som jag använde på ullared + bensin såklart. Men blev förvånad att summan blev så låg, räknade med att använda flera tusen. 
I alla fall. Blev absolut inte besviken på ullared, fanns otroligt mycket men jag var nog bara bestämd att inte handla massa onödigt. Inredning har jag hyfsat mycket av, köksrejer är i princip helt klara och badrumsgrejer vill jag vänta med. Sen är det så himla svårt att köpa grejer när jag inte vet hur min lägenhet kommer att se ut. Ritningen jag har visar bara upplägget men vet fortfarande inte vilken sorts soffa eller säng som passar, kan heller inte köpa någon matta förrän jag ser lägenheten med egna ögon. Så det mesta kommer nog när jag har nycklarna i min hand. Då kommer alla stora möbler inköpas. 
 
Det var i alla fall en rolig resa men det är lite kämpigt att köra hela den här resan på bara ett dygn. Jag som kör hela vägen både dit och hem, är helt slut när jag kommer hem. Dessutom jobbade jag natt dagen efter så var lagom trött om man säger så haha.. 
 
Om jag får bestämma så blir det en resa till ullared innan sommaren för att köpa det sista som behövs inför flytten i november 2017. Det är så mysigt att gå runt där och titta på alla grejer som inte finns hemma. Minus är att det alltid är fööör mycket folk. Galningar som kör på en med kundvagnen hela tiden. Men annars är det här en perfekt mini resa. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0