Torsdag

Vill jobba hela tiden, tycker det är tråkigt att vara ledig och vara hemma. Vill vara på jobbet och jobba. Hade jag fått så hade jag jobbat varje dag som det känns nu haha.. Men men, är ledig imorgon sen jobbar jag hela helgen. Det ser jag fram emot. 
Idag åkte päronen till Finland. Så Jesper passar Molly när jag jobbar i helgen. Vid dessa tillfällen märker jag hur beroende jag är av mina föräldrar när det gäller Molly. Hade inte dom kunnat hjälpa till så mycket som dom gör så hade jag inte kunnat köpa Molly. Hon är mitt absolut bästa köp någonsin. Molly gör så mycket för mig och min familj, alltid glad och ger så mycket kärlek till en. Världens bästa hund! 
 
Imorgon tror jag att jag ska åka till täby en sväng. Det har öppnat en ny butik där som jag vill kika i lite. Sen ska jag gå en långpromenad med Molly, ska bli ganska soligt såg det ut som. Och på kvällen kanske jag åker hem till Linda en sväng, annars myser jag hemma med Molly framför idol. 
 
Men nu ska jag mysa till en massa serier. Man missar väldigt många program och serier när man jobbar natt. Men det gör inget, för då kan man istället titta på datorn och se flera efter varann. 
 
Molly älskar att sitta så här i bilen när man har stannat. Då har hon koll på läget och ser när nån kommer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0