Spontanresa

Idag har jag varit i bromma med Molly. Köpte selen som äntligen fanns i xs och så fick hon en blå väst att ha ute. Molly har börjat frysa så det börjar bli dags att plocka fram hennes jacka osv. 
 
Fick ett samtal igår som var väldigt positivt. Nu är det inte långt kvar till det slutliga beskedet.Och sist men inte minst så blir det en spontanresa inatt till ullared! Linda och jag bestämde det här igår haha. Känner att jag är värd det efter mitt slit på jobbet. Så det ska bli sjukt roligt! 
Så mitt alarm ringer 02.00 inatt. Hoppas jag är pigg nog att köra hela biten, sov länge idag på dagen och ska strax försöka sova nu. Längtar riktigt mycket faktiskt, ska köpa grejer till lägenheten och även julklappar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0