Helg

Grejen jag var på gick över förväntan i onsdags, ska inte hoppas på för mycket nu då blir man bara besviken. Så nu ska jag fundera och på onsdag ska jag dit igen. Rättare sagt på eftermiddagen efter jag går av mitt nattpass på morgonen. Så jag är väldigt spänd och nervös nu. Vill inte göra fel val men man måste våga lite i livet också. Jag är sämst på att pröva något nytt. När jag beställer mat ute tar jag jämt det jag brukar eller som jag vet är gott. 
Aja, ingen ide att spekulera ännu, får se hur allt känns efter onsdagen! 
 
I helgen har jag tagit det lugnt. Varit i MOS, myst hemma hon Linda och även varit en sväng till mini ullared. 
Imorgon jobbar jag natt 1 av 2. Skönt att bara jobba två nätter för en gångs skull men sen ska jag iväg ganska många timmar på eftermiddagen så kommer hem sent på onsdagen. Sen är jag ledig i 2 dagar och då ska jag åka till mitt favoritställe som jag åker till varje år, sen jobbar jag hela helgen så det blir en ganska intensiv vecka ändå men med massor av roliga grejer så klart. 
 
Så nu ska jag titta på film. Imorgon ska jag åka till bromma med Molly, har hittat en sele jag vill testa men Molly ska ha minsta storleken och den var slut så hoppas den har kommit in nu.
 
 Morgongos är det bästa som finns på morgonen. Sen utvecklas det till massor av bus. Min busiga tjej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0