Världsdiabetesdagen

Idag ska alla diabetiker uppmärksammas. Alla som kämpar med den kroniska sjukdomen varje dag, timme, minut.
Kollade lite på nyhetsmorgon imorse innan jag gick och la mig efter världens nattpass.. hann kolla när Peter Jihde tatuerade in diabetes på armen. Jag själv vill inte tatuera in diabetes på mig och så kommer det nog förbli.
Forskningen utvecklas enormt inom diabetes och jag verkligen hoppas att det kommer ett botemedel mot diabetes. Helst innan jag blir gammal och dör haha..

Annars har jag överlevt snökaoset med 4 timmars försening till jobbet och 3 timmars stillastående med bilen på E4.
Jobbar gör jag jämt och skrivit på avtalet för barnakuten för några dagar sedan.
Pricken över i:et är väl att jag fyller 23 år idag. Usch, vill inte fylla år mer haha. Så inatt jobbar jag min sista natt sen kommer släkt och firar mig och sen jobbar jag onsdag natt igen. Har lite mer att berätta men det tar vi en annan dag 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0