Tattoo

Nu börjar abstinensen efter en ny tatueringen smyga sig på. Har några ideer som jag finslipar på. Är sugen på att bygga ut min tatuering på låret, lägga till en sak. Sen är jag sugen på att göra en på mitt andra lår. Vilken det blir återstår att se. Men fler blir det i alla fall. 
Och jag som sa "första och sista gången jag tatuerar låret" haha.. Andra sittningen gjorde förbaskat ont. Gjorde så ont att jag inte kunde gråta eller ens tänka. Men första sittningen gick riktigt bra. Låg på bänken i 6 timmar totalt och hade kunnat ligga längre också. Andra sittningen låg jag 4 timmar och det var det värsta timmarna i mitt liv. Varje gång hon bara skulle torka bort färg/blod så gjorde det svinont och ännu ondare när nålen nuddade. 
 
Men jag är riktigt sugen på att bygga ut min tattoo. Och om jag känner mig rätt så kommer jag att lägga mig under nålen igen och tatuera låret haha. 
Ska ta en bild på tatueringen, inte visat den efter andra sittningen ännu. 
 
Får rysningar när jag tittar på dessa bilder. Obeskrivlig känsla. Vill ha fler nuuuu <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0