Molly 1 år och 5 månader

Herregud vad tiden går fort. Molly är snart 1.5 år redan. Jag skulle gärna vilja ha en kompis till Molly till nästa sommar. men jag vet inte om jag orkar börja om med en valp igen haha. För i så fall blir det ju att vara hemma hela sommaren med den och få den rumsren osv. Sen måste den passa in med Molly och de måste kunna komma överrens inom 2 månader eftersom alla börjar jobba efter semestern sen och pappa kommer ha med båda två till jobbet. Sen har jag hört att det är skillnad på att ha en eller två hundar. Två hundar blir mer jobb och såklart dyrare med ännu en till försäkring och veterinärkostnader osv. Så jag vet inte än. Jag är såå nöjd med Molly men när jag hade min kompis valp hemma en natt så märkte jag på Molly hur glad hon var och när dem är ensamma hemma så har dem varandra istället för att Molly ska vara ensam. Men vem vet, ser jag en annons och fastnar för en valp så vet man aldrig vad som händer haha. 
 
Pappa sa imorse "när du flyttar kan du få låna hem Molly någon enstaka gång om du vill" haha Molly är ändå min hund. Kommer bli tomt i huset när både jag och Molly flyttar nästa år. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0