Update Molly

Efter att ha lämnat Molly 7 timmar hos veterinären var det helt underbart att träffa henne igen. Hon viftade på svansen och var glad! Proverna dem tog såg bra ut, inget avvikande. De enda var att hon åt maten lite konstigt med munnen så tror fortfarande att det är tänderna som spökar.  
 
Ikväll har hon kissat som tusan pga droppet och vi har fått i henne lite mjukmat som veterinären rekommenderade. Men hon har inte druckit. Har försökt ge henne vatten genom en plastspruta, lyckades en gång så har väl fått i henne 1 ml vatten ikväll... MEN var precis ute med henne för att kissa sista gången och då bajsade hon! Otroligt hur glad man blir av bajs haha... Så jag får nog nöja mig så här för idag. Hon är fortfarande trött och vill mest bara sova. Hoppas att resten av helgen blir bra nu annars blir det en dyr nota när det är helg. Tycker det räcker med flera tusen kronor idag. 
 
Nu ligger Molly och sover bredvid mig i sängen. Ska kika lite på film innan jag också ska sova. Sov endast 4 timmar idag efter att jag lämnat Molly på veterinären. Och vad passar bättre än att jag ska jobba 7 dagar i sträck nästa vecka när Molly mår lite kasst..? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0