Söndag

Nu har jag hunnit smälta allt lite som hände i fredags. Är fortfarande helt i extas över lägenheten. 
Igår åkte jag till Mio och kollade på inredning redan. Köpte två småsaker och tittade på bord, tv bänk och soffor. Hittade ett jättefint bord + 4 stolar som var superbilligt men det är ju ändå över 1 år innan lägenheten är klar så känns lite tidigt att redan köpa möbler. Sen vet jag inte hur lägenheten kommer se ut exakt. Jag har ju en ritning att gå efter men vet inte exakt så det är lite svårt. Nästan bäst att köpa möblerna när jag väl har nycklarna i min hand men det är då man är som mest fattig för då har jag betalat hela summan för lägenheten. Svårt.. 
 
Men men, nu är det jobb som gäller. Extrapass tar jag gärna och nu fram till augusti får vi extra mycket ersättning för extrapass, perfekt! 
 
Nu ska jag börja fixa mig inför jobbet, andra nattpasset ikväll. Längtar! 
 
Så glad att Molly mår så bra igen efter operationen. Så pigg och glad, äter och dricker massor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0