Hård vecka

Kommer bli en tuff kommande vecka. Jobbar måndag-söndag och dessutom åka med Molly till veterinären där hon ska operera bort två mjölktänder. Vet inte hur allt ska gå ihop.. De visar sig. 
 
Molly är fortfarande hängig. Lite piggare, när hon får komma ut springer hon och hoppar omkring men när hon kommer in blir hon seg igen. Hon dricker inget själv, har sett henne dricka pyttelite mitt på dagen, thats it.. Hon äter lite mjukmat men kan ju inte ge henne de för länge, då kommer hon aldrig vilja ha torrfoder igen. 
 
Imorgon jobbar jag dag, ska ringa veterinären efter jobbet och höra om det är farligt att söva Molly när hon mår så här. Sen köpa mer veterinärmat. 
Hoppas att allt löser sig snart och blir som vanligt. Vill ha tillbaka min tokfia som aldrig kan sitta still. Vill kunna gå långpromenader och ta med henne ut i skärgården i sommar med båten. Har införskaffat en flytväst till henne och väntar spänt på ett paket med sele och halsband som kommer den här veckan. 
 
Nu ska jag äta lite jordgubbar med glass.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0