Fredag

Trots att jag hade kunnat jobba fler nätter så stoppade jag och tog helg efter 6 nätter på rad + 2 timmar extra för utbildning. Så totalt 62 timmar den här veckan. 
 
Kämpade mig upp vid 12 idag för att inte spilla bort dagen, handlade lite med mamma. 
Nu ikväll somnade jag på soffan efter maten och drömmer om bebisar, så det var nog tur att jag tog helg haha.. 
 
I helgen händer en del. Utgång, event på söndag och sen åka till ulriksdal. Tråkigt nog ska det regna hela helgen men så är det alltid. Nästa helg jobbar jag och då är det säkert sol och 25 grader varmt haha. 
 
Äntligen får jag sova med min älskling ikväll. Ska kika lite på film nu och sen sova, är helt död efter att ha sovit ynka 4 timmar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0