Tisdag

Första lediga dagen idag sen i torsdags. Har funkat bra att jobba, är så tacksam att Jesper hade möjlighet att ta Molly i helgen. Annars vet jag inte hur jag hade löst det. 
 
Igår efter jobbet var det världens finaste väder. 13 grader varmt och solen stekte på rejält. Först gick jag en långpromenad med Molly och sen åkte jag till Linda så gick vi en långpromenad med alla hundarna runt norrvikensjön. Så himla mysigt, Molly gick lös och jagade ankor haha.. Sen satt vi oss på bryggan och myste en stund i solen. Otroligt bra eftermiddag, Molly var riktigt trött efterråt. 
 
Idag har det regnat men på eftermiddagen kikade solen fram så då blev det en promenad på 45 min med Molly. 
 
Imorgon är jag också ledig så om det är fint väder blir det nog en långpromenad med Molly. Satsar nog på att ta promenaden på rosersbergs slott. Då kan Molly springa lös vilket hon älskar. 
 
Bilder från promenaden med Linda.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0