Tatueringsdags!!

Om bara en vecka är det dags för en ny tatuering! Bokade tiden idag. ÄNTLIGEN säger jag bara, så många år som jag har väntat. Fast tatueringen på låret får vänta lite till, kanske gör den efter sommaren, börjar med den här i alla fall som jag föll pladask för. Grejen är att studion som jag gjorde min första hos, har bytt ägare, namn osv så blev lite osäker om jag skulle göra den där. Har kollat runt som satan och nu tror jag att jag har hittat en bra. De har 22.000 följare på instagram, bara sett bra recensioner och även hört bra om dem. 
Är så otroligt taggad men också nervös. Vet att det kommer kännas extra mycket den här gången eftersom jag ska ha den precis där benet sitter + inget fett som sitter där. Men jag är sååååå redo för en till! Kommer bli många fler, har så många jag vill göra haha.. Men ska ta det lugnt! Har ändå väntat snart 5 år på att göra en till! 
 
Så på måndag smäller det! Det ligger långt bort så måste upp tidigt för att hinna dit. Låt tiden gå fooort!! 
Mitt finaste hjärta som älskar att sova inlindad i täcket. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0