Tatuering

Internet pajade under helgen så har levt på våran padda så länge. Lite liten att titta på filmer på men det funkade ändå. Nu är internet igång igen så därav ingen bloggning. 
Nu ska jag äntligen visa min fina tatuering! Som sagt, den är väldigt svår att ta bild på. Måste be någon i familjen ta en riktig bild på den. 
 
Den här tatueringen tillägnar jag till Molly, min absoluta favorit som aldrig sviker, aldrig tänker på sig själv, alltid är glad och sprider sån glädje varje dag till mig och min familj. Molly har tagit mig med storm, vi har ett så starkt band till varandra redan, trots att jag inte har haft henne i ett år ännu. Vill aldrig vara utan henne, så fort jag inte är med henne tänker jag på henne och saknar ihjäl mig. Varje gång någon kommer hem är det glädjerus. Molly har aldrig varit en bjäbbare, hon skäller aldrig när någon kommer. Dessutom är hon "ett första klassigt tjuvlarm" har jag läst! Och det stämmer, när hon hör något springer hon dit direkt för att vakta, aldrig blyg och feg. 
Kan sitta flera timmar och skriva saker om Molly. Men ska visa bilder istället.
 
Tatueringen kändes nada! Blev så förvånad. Förväntade mig att det skulle kännas rejält när hon tatuerade vid benet på sidan av armen men icke! Det var snarare skönt haha! Lite farligt för nu vill jag ha massa flera! 
 
På dessa bilder var tatueringen helt färsk men plast blandat med lite blod osv! Inte så lätt att se vad det står.
Det står "Never walk alone" Tillsammans med en infinitysymbol och två små tassar uppe i hörnet. 
Eftersom jag jobbar har jag på ett material som heter Saniderm så inga bakterier kommer in i tatueringen. Har haft den i prick en vecka nu och läkningen går hur bra som helst! Nu planerar jag för nästa tattoo haha! Bättre bilder kommer när jag tar av mig saniderm plastfilmen. 
 
 
 
Så här ser tatueringen ut på jobbet för tillfället. Här kan man se lite bättre än föregående bilder också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0