Respirator

För första gången på 1.5 år har jag barn med respirator igen, lite scary men kanske dags att fräscha upp minnet lite. Tatueringen jag gjorde i måndags blev hur bra som helst, ska berätta mer och visa bilder. Så svårt att få till en bra bild, den sitter på ett så knepigt ställe. Är i alla fall supernöjd med den! Kändes nada faktiskt, blev förvånad. Just nu när jag jobbar har jag saniderm över så inga bakterier kommer in. Studion var fin och ren också, vilket är viktigt för mig. Jaja, ska berätta mer senare! 
Natten går sjukt segt, finns inget att göra. Har ingen rumpa kvar så mycket som jag har suttit. Nu vill jag bara hem till sängen. Pappa åker bort idag på förmiddagen så han kommer hem med Molly vid 12. Ska bli så mysigt att sova med henne, saknar henne massor! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0