Isolering

Om snart en timme är min andra natt över. Har varit isolerad inatt med en bebis på ett rum som har en bakterie. Så har varit ensam hela natten, syrran har hållt sig utanför rummet annars måste hon byta kläder varje gång hon går in. Har gått super att va själv förutom att det är lite tråkigt. Ett högt pysande ljud från cpapen som jag har lyssnat på i snart 11 timmar så är lite trött i skallen. Lär vara här natten som kommer igen så jag ska ladda med en bok som underhållning. 

Nu är det bara några ynka dagar kvar tills det är dags för tattoooo!!! Är redan nervös haha. 
Världens bästa hjälp när jag lagade mat igår. Satt så fint på filten och hjälpte mig. Min gos! Saknar ihjäl mig efter henne när jag jobbar natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0