Helgen

i helgen firade vi min pappa som fyllde år. Vi åt på Harrys i väsby som brukar ha god mat men varmrätten var inte alls god. Vi åt trerätters med skagentoast till förrätt som var otroligt god! Jag tog fish and chips till varmrätt men fiskens panering var seg och allt låg i ett tidningspapper så grönsakerna var sega och varma och såsen räckte typ till att doppa en pommes i haha.. Så nej, tummen ner på den. Men efterrätten som var vaniljpannacotta med passionssås över, var så god att jag hade kunnat äta en till. Så lite blandat var det, men en trevlig kväll i alla fall. 
Vi kom lagom hem till mello och myste till det. 
 
Det var så fint väder i helgen så jag tog med Molly till agilitybanan så hon fick springa lös. Och jäklar vad hon springer, hon njuter till fullo av att vara lös. Vi har börjat med apport med både boll och pinnar, båda funkar super förutom att hon är lite dålig på att komma tillbaka med grejerna haha. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0