Extrapass

Inne på 5e natten på rad nu. Tog på mig extrapass inatt, alltid kul med extrapengar. Pigg som en lärka är jag också. Men de beror nog mest på att en ny tattoo är på g!! Vet exakt vart jag vill ha den och hur den ska se ut. Nu är det bara frågan om vilken storlek som är bäst. Har mailat en tatuerare så vi får se vad han svarar. Funkar allt så kommer jag boka en tid på fredag!! Så sjuuuukt taggad! Väntat så länge på en till tattoo. 

Jobbar även inatt igen så det blir hem och sova och sen köra 6e och sista natten på rad! Haha är lite väl galen ibland.. Inte många skulle orka 6 nätter på rad. 60 timmar på en vecka som ska innehålla hälften så många timmar haha.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0