Ensam hemma

Igår åkte mamma och pappa till Finland i en vecka. Jag jobbade natten till idag så Jesper tog Molly på natten och tur nog är han ledig hela helgen t.o.m måndag. Jag blev diffad att jobba varje dag under påsken, inte alls kul eftersom jag gillar påsken och vi brukar fira den ganska mycket inom familjen. Men men nu är det så här, får tänka på extra pengarna istället. 
 
Idag är det också våffeldagen! Linda bjöd mig på våfflor ikväll, såååå gott! 
 
Jag har inget emot att vara ensam hemma, tycker det är väldigt skönt faktiskt men när jag ska gå ut och kissa med Molly på kvällen och hon börjar titta åt sidan och morra lite, då blir man lite rädd. Helt kolsvart på våran tomt så ser inget, Molly slutar inte heller, hon fortsätter att titta åt samma håll och morra lite lätt. även när vi kommer in tittar hon ut mot fönstret.. Så nu är det inte så roligt längre haha.. 
 
Imorgon jobbar jag kväll. Ser fram emot det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0