Work

Då var det dags att jobba igen då. 3 nätter kör jag nu. 
Inatt har jag inte kunnat sova alls. Så äckligt varmt och Molly flåsade i sömnen pga värmen. Mitt rum är det värsta också, fönster på sidorna där solen lyser hela dagen. De värsta är att det är varmast på dagen och eftersom jag jobbar mycket natt kommer det bli dubbelt så varmt. 
Så jag har bäddat i källaren för mig, vi har ett nyrenoverat rum med egen ingång och där är det lika svalt som i en kyl typ! Där kommer jag sova gott kan man säga! Och när jag har Molly kommer hon ockå sova där, hon kommer må så bra av det. 
 
Så idag har jag segat i sängen hela dagen. Molly är med föräldrarna i skärgården. 
Nu ska jag slänga i mig nått att äta sen börja åka. 
 
Min älskade älskling! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0