Flex!

Är så glad! Jag fick flex imorgon! Det är typ omöjligt att kunna ta flex på mitt jobb men imorgon gick det! Men ska nog inte säga för mycket, jobbet kan ringa imorgonbitti och vill ha in mig och då har jag inget val. Men tror inte det kommer hända faktiskt. 
 
Så imorgon ska Molly äntligen få bli trimmad. Hennes päls är så tovig, har verkigen försökt borsta varje dag men på sommaren när hon rullar sig i gräset, rullar runt på mattan osv så blir det svårt att hålla det fritt från tovor. Så nu äntligen blir hon korthårig, så varmt med all päls också, skruttis. 
 
Sen ska jag köpa hårfärg och färga mitt hår faktiskt. Har nästan sparat ut till min egen hårfärg nu och den är inte snygg.. Typ gul blond... Inte alls fint så vill fräscha upp det lite. Tyvärr tror jag att jag har en gul ton i mitt hår som alltid kommer göra att min hår tillslut blir gult. Så spelar ingen roll om en frisör eller jag själv gör det, kommer ändå bli gult efter några veckor tyvärr.. Så känner inte för att betala 1600kr på slingor som blir gula. Vi får se hur det blir, alltid spännande med ny hårfärg. 
 
Så här blev Molly efter förra trimmen. Kommer säga att dem ska klippa lite mer på kroppen den här gången, de växer så otroligt fort ut igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0