Extrapass

Längesen nu.. Har bara jobbat hela tiden. Under dessa två veckor har jag jobbat 11 nätter. Har knappt sett röken av någon i familjen men nu så. Nu är jag ledig en vecka! Nästan. Tog ett extrapass på fredag men det är bara en singelnatt. I helgen ska jag fira mamma som fyller år och på måndag fyller Molly 1 år!!! Helt sjukt att hon har blivit så stor. Självklart har jag planerat hennes födelsedag. 

Gick av nattpasset imorse och är nu ledig fram till fredag då. Sitter på tåget på väg in till stan. Ska till ersta och skjuta in censorn i mig. Har äntligen fått den. Sen ska jag iväg till ett nytt ställe för att hitta nått till Molly. Och om jag hinner ska jag på dejt med Erica och Tom ikväll. Har dessutom bara sovit 2 timmar, kommer va helt pling plong i skallen idag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0