Torsdag

Den här veckan har jag har verkligen haft en Molly vecka. Har bara gjort massa roliga grejer med henne. Vi åkte på våran första cykeltur tillsammans som gick asbra. Hon njöt i korgen, la sig ner och älskade att det fläktade så skönt i vinden. Sen har jag varje kväll när solen gått ner, gått en långpromenad med henne. Molly har ätit som en gris den här veckan, annars äter hon väldigt lite men jag har lyckats få henne att äta och även dricka massor. Så jag är såå nöjd! 
 
Idag tog jag en cykeltur med henne till en stor äng. Det kom massor av hundar, bland annat en bulldog och två små yorkisar där den ena bara var 5 månader. Molly tokälskade den lilla valpen, hoppade, sprang omkring och busade. Så dit kommer jag verkligen ta med Molly fler gånger. Hon var helt slut, somnade i cykelkorgen på väg hem. Kvällens promenad är avklarad också, riktigt skönt att komma ut och gå på kvällarna när det är svalare ute. När jag cyklar märker jag hur dålig kondition jag har.. Den är riktigt illa haha.. Så ska försöka hålla att gå en promenad på 1 timme som jag har gjort hitills varje dag den här veckan. Och även cykla mera. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0