Semester!!

Äntligen semester! Som jag har längtat! Idag har jag plockat fram min cykel igen efter att ha legat i vedboden i flera år.. Tvättat den och smörjt bromsarna. Dessutom har jag fixat en cykelkorg som Molly ska sitta i. Sen har jag myst hemma hos Linda som flyttat till väsby. Och nyss var jag ute på en promenad med Molly. Provade en kort tur med cykeln och Molly, det gick faktiskt bra haha! spände fast Molly och hon satt så snällt hela tiden, lite rädd var hon nog. 
 
Idag åkte mina föräldrar till Finland i en vecka. 
 
Imorgon ska Jeppe och jag äta lunch hos min farmor. Tänkte faktiskt ta cykeln dit. Sen ska jag till IKEA en sväng. 
 
Men nu ska jag mysa med Molly och njuta av semestern!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0