Njuter av semestern

Åh vad jag njuter av min semester. Gjort så roliga saker de senaste dagarna. Men... Tro de eller ej, men jag saknar jobbet.. Haha.. Typiskt mig men ska njuta av mina 2.5 veckor som är kvar av semestern. 
 
De senaste dagarna har vi varit ute med båten i skärgården. Även premiär för Molly att åka båt i år. Hon är ganska rädd men de går bättre för varje gång. Jag har bränt mig som vanligt men inte lika illa som det brukar vara haha.. Vi har ätit på ingmarsö krog, otroligt god mat och drink gjord på ingefära. 
 
Idag har det varit sjukt varmt så trots att jag är bränd på rygg, axlar och bröst följde jag med ut med båten. Men jag skötte mig, satt med en tröja över + en tunn scarf runt nacken. Molly blev mer bekväm men fortfarande rädd när det gungar för mycket, vill alltid sitta i knät när vi åker. 
 
Jag älskar skärgårdslivet! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0