Sovit så himla gott

Mitt nya täcke är helt underbart och med tanke på vad lite det kostade ska jag köpa ett till. Har sovit så himla gott inatt, skönt att få sova i egen säng och pappa tog Molly till jobbet idag så jag fick sova ut. 
Känner mig lite samma som igår, aptiten är inte tillbaka ännu, magen kurrar men jag själv är inte hungrig och inte alls sugen på mat. Är trött men ändå pigg haha. Men blodsockret har jag kunnat hålla i schack i alla fall. 
 
Så idag händer inte så mycket, ska vila så mycket som möjligt nu eftersom jag redan börjar jobba nästa vecka igen. Just nu kan jag inte jobba, har inte fått kraften tillbaka ännu. 
 
Det ända som händer idag är att jag ska åka med Molly till en djuraffär och klippa klorna på henne, ett måste verkligen! Har så ont i fingrarna och armarna efter alla stick och när det endast kostar 70 kr och blir bra resultat så gör jag hellre det. 
Annars är det vila vila vila som gäller. 
 
Tänkte i alla fall försöka få i mig lite mat nu. Första jag äter idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0