Sovdag

Min lördag har inte varit så händelserik. Har i princip sovit hela dagen. Gick upp 08 med Molly sen sov jag en stund till. Gick upp och åt frukost och sen sov jag lite mer osv osv osv. Alla andra i familjen var iväg så det var helt tyst i huset. Vid 17 gick jag upp haha.. Inte sovit konstant men nästan. Aldrig i hela mitt liv sovit så mycket på en dag. Tror influensa viruset sitter kvar lite, är så trött. Är trött igen, skulle kunna gå och lägga mig nu. Jobbar tisdag natt nästa gång men ska ta ställning ifall jag är pigg nog att göra det, att gå på ett nattpass det första man gör är kanske inte så bra heller. Vi får se, ska känna efter ordentligt. 
 
Ikväll åt vi tacos, lika gott varje gång. Och nu ska jag titta på film och mysa ner mig under täcket. Lär somna haha.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0