Sämre går det inte att må

Har eventuellt fått influensa. Hög feber, frossa i över 48 timmar och har jag precis spytt också.. Aldrig mått så här dåligt. Inte ätit på över 24 timmar, vill bara ha iskallt vatten. Hur mycket jag än dricker så är jag lika torr i munnen och törstig som en ko. Tror jag är lite uttorkad men vägrar åka till akuten. Ska inte berätta vilka som har smittat mig med den här skiten men är jävligt irriterad över det! Speciellt när jag har diabetes så är det 3 gånger så farligt för mig att få sån här skit. Ska säga det till personerna när (om) jag blir frisk. 

I alla fall. Lider som satan, hela kroppen värker och kastar jag av mig täcket fryser jag, har jag på mig det så svettas jag och så här har det varit i 48 timmar nu, vill bara dö.. Nej inte riktigt men snart orkar jag inte mer. 
Molly krafsar på min dörr hela tiden, känner mig så elak.. Men så fort jag sätter mig upp blir jag spyfärdig, kan inte ens gå upp och kissa.. Aldrig igen säger jag bara.. 
Mina läppar är helt trasiga, skitsnyggt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0