Kvar på intensiven

Blir kvar här till imorgon sen får vi se hur alla värden ser ut imorgon. Är så sönderstucken efter 8 stick natten som var och om 2 timmar kommer dem in igen för att sticka mig, känns som att jag kommer bli stickrädd härdanefter.. Värdena ser bättre ut men ligger fortfarande med 5 dropp och inte ätit något på två dagar. Försökte äta lite idag men fick i mig en liten broccoli sen var jag mätt.. 
Saknar molly som attans.. Vill hem till min pälsboll men än så länge har jag 0 kraft i kroppen. Om jag gissar blir jag kvar här nästa natt också, man stänger inte av 5 dropp bara så där. Mina kollegor är så söta, alla har bombat mig med "krya på dig" meddelanden. Komiskt nog ligger jag precis en våning under min avdelning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0