Husdjursmässan

Natten har gått fasligt fort. Haft 3 söta bebisar som skött sig galant. Bara första natten av fyra så en väldigt bra start. Snart ska jag hem och sova men inte så länge. Alarmet är ställt på 14.00 för sen ska jag och en kollega från neo på husdjursmässan. Ska bli väldans roligt faktiskt! Efter de ska vi käka ute innan vi båda ska tillbaka till jobbet för ännu ett nattpass. Så den här dagen ser jag fram emot. 

Är så glad att jag äntligen fått Mollys avföringsprov skickat. Men ska till veterinären med Molly på tisdag eftersom hon inte blir bättre, fortfarande lös i magen, trött och dricker lite dåligt. Provet får man först svar på inom en vecka och så länge vågar jag inte vänta. Vill bara veta vad det är så man kan behandla det. Gör så ont i mig när jag ser min favorit må dåligt. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0