Influensa

Japp positiv för influensa, därför allt blev som de blev. Fortfarande hög puls och lite sur i kroppen. Blev kvar här till imorgon sen låter de som att jag får åka hem men vad hände nyss? Nu har mitt kalium börjat spöka så måste ha dropp hela natten och blodsockret vägrar gå ner.. Tar läskigt höga doser insulin men sockret bara stiger... Så vi får se.. Börjar ändå trivas här, personalen är supersnälla, supergod mat och slipper ligga i samma rum med en främling eftersom jag har influensa. 

Nu väntas en natt med blodsockertagningar varje timme och blodgas var 3e timme. Nattsyrran tänkte smart och satt ännu en nål så jag slipper bli stucken så mycket, tack för det! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0