Trött

Gjort alldeles för mycket idag, bara att starta dagen kl 10 på morgonen och sen vara iväg hela dagen och komma hem först nu, är ingen hit när man ska jobba 3 nätter.. Nu är jag trött som satan och inte nog med det. Imorgon ska jag till ögonläkaren för att kolla till mina ögon vid 15.00 inne i stan, vilket betyder att jag endast får 5 timmars sömn efter 10 timmars pass och DESSUTOM ska jag jobba 2 nätter till efter det. Kommer inte sluta bra det här, känner mig riktigt otaggad och vill bara gömma mig under täcket.. Läkarbesöket tar 1 timme och sen tar det minst 1 timme hem så när jag är hemma är det bara att slänga i sig middag, sen åka till jobbet igen.. 
Det ända jag kan hoppas på är att få gå hem kanske runt 06 så jag får lite extra sömn. Men det brukar inte gå med tanke på hur mycket det är att göra varje dag och natt..
Får se om jag överlever. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0