Strul

Hade precis skrivit klart inlägget. Trycker på publicera inlägget och allt försvinner.. Orkar inte skriva om allt igen.. Molly mår i alla fall bra igen. Det behövdes ingen veterinär för hon piggnade på sig rejält under dagen. Hon har druckit mycket, ätit, kissat, bajsat och är otroligt pigg. Så enligt veterinären behövde jag inte åka in. Hon har inte kräkts sen 06 imorse heller. Nu har jag duschat och bäddat rent till Molly och mig i sängen. Hoppas på en bra natt och att vi båda får sova. Nu ska jag äta äppelpaj och dricka en iskall cola zero, det förtjänar jag. Upp tidigt imorgon igen, två dagpass kvar nu sen ledig en dag sen kör jag 4 nätter. Än så länge flyter det på bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0